090530

hejhej!
Jag vaknade vid halv elva ungefär idag. Åt frukost, gosa lite med katterna, och nu sitter jag här.
Tinnis öppna idag, skulle gärna vilja gå dit. Men alltså jag kan ju inte gå dit själv, då kan jag ju lika gärna gå till trädgårdsföreningen och sola ju. Men jag skippar nog både och idag tror jag. Ska väl sitta här framför datorn istället, medans alla andra är ute i solskenet och har kul. Ikväll kanske jag följer med pappa och hans jobbarkompis till hamnfesten, pappa ville att jag skulle följa med. Så jag kanke går dit en sväng, men inte så länge. Bara kollar hur det är lixom. Annars har jag inte några planer för idag. Imorron ska jag och familjen till farmor och farfar, morsdag ni vet.
Men nu ska jag hoppa in i duschen, och så får vi se ifall jag rör mig ner till stan lite sen.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0