Vilken chock! :o

Och vinnaren utav Melodifestivalen är..... MALENA ERNMAN  med låten La voix

och shit vilken chock dt blev!
jag var helt säker på att Måns eller Molly skulle vinna!
men jag antar att jag är lika chockad som alla andra.
vi ska ju kvala i år, och hur ska dt egentligen gå för Sverige då? :o
kommer Sverige över huvud taget kunna åka till Moskva?
om vi går vidare i kvalet, hur kommer dt gå då?
många frågor.



Vinnaren:




Det blev verkligen en skräll,
Jag trodde vi skulle skicka Molly eller Måns!






Vad tycker ni?
kommentera!


Puss (a' <3


Kommentarer
Julia

MÅÅÅNS skulle vinna :''( </3

2009-03-14 @ 22:37:27
URL: http://juliamelin.devote.se
louisew

ja tyckte att måns skulle vinna! :/

2009-03-15 @ 09:08:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0