Lite melodifestivalen..

hej, jag vet att jag inte skrev något mer inlägg igår och berättade lite mera vad som hänt under dagen o så. men dt var inte så märk värdigt.


lite melodifestivalen då:

jag kan ju iaf berätta att de två som ''vann'' andra chansen, alltså gick vidare till finalen i globen var Sarah dawn finer och Caroline af ugglas. Jag blev själv riktigt nöjd med dom två.
Och intertationella juryn valde Sofia, som då också fick en plats i finalen i globen! Men där blev jag inte lika nöjd..

Och i finalen är nu alltså:
Sarah dawn finer
Caroline af ugglas
Sofia
EMD
Molly Sandén
Måns Zelmerlöf
Alcazar
Agnes
Malena
Emilia
H.E.A.T



Jag tror dt kommer bli en spännande final faktiskt :)

Men nu ska jag spela lite The sims 2,
så hejdåå,
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0