Söndag 29/3

heej :)
idag är dt söndag, och dt började med att pappa väckte mig vid nio eller nått, men jag somnade om och jag sov jätte skönt, men så vaknade jag vid halv elva ungefär, av att pappa damsög precis utanför mitt rum. jag låg kvar i sängen till elva, så gick jag upp och hälsade på katterna, sen började jag min städning, tog en paus och satte mig här en snabbis, sen börja storstädningen innan gästerna skulle komma. jag damsög, damma och plocka undan alla kläder från golvet. sen när jag var klar så gjorde jag mig i ordning, och sedan satte mig här ett tag igen. sen vid tre så kom gästerna. med paket till mig! 8D

Jag fick:
- ett påskägg med godis
- sammanlagt 600 kronor
- ett par skull candy hörlurar (rosa!)
- ett Scrapbook kit
- ett par jeans leggings

jag tror dt var allt.

Iaf, vi fika, och Alva o jag satt vid datorn lite. och masser.
sen åkte alla hem till motala igen.
syrran och moster stanna kvar, vi prata lite sen åt vi mat vid sju eller något.
nu sitter jag här ich chattar med Helena & Amy på msn.
jag är trött.
imorron har jag kompledigt 8D
mwoahahahaha, någon som vill gå på stan med mig imorron?

vi hörs,
Puss (a' <3


Kommentarer
helena

Jag hade velat men jag såg inte inlägget förrän nu :'O



<3

2009-03-30 @ 20:20:12
Anonym

Jag hade velat men jag såg inte inlägget förrän nu :'O



<3

2009-03-30 @ 20:21:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0