Torsdag 5/3

hejj.
skola idag igen då, dt gick rätt snabbt ändå.

- teknik, fortsatte med husen .
- resurs, gjorde mitt fysikorov som de andra gjorde för flera veckor sen typ. och jag tror inte dt gick så bra faktiskt.
- set, städa skåpen
- idrott, vi hade dunken och jag ville inte vara med, så jävla tråkit! ;o Och vi hade vikarie också. Jag och Jenny sa att vi hade mensvärk, så vi slapp att vara med. Vi stack till gårn och sånt.
- lunch, höhö jag gjorde bort mig totalt! Vikarien satt typ brevid oss, men jag såg inte dt, så jag berätta att han var slapp så vi fick gå till gårn o grejer, att jag sa idag igen att jag hade mensvärk för att vi hade vikarie. och han glodde på oss då, han hörde! :S  men jaja skit samma, han vet fan inte vad jag heter!
- spanska, glosförhör, jag och helena skrev upp glosorna på bänken men pablo förstod typ att vi skulle fuska så han satt o kolla på oss hela tiden typ, men dt gick väl rätt bra iaf tror jag..
- matte, jag räkna typ 2 tal eller nått.

sen slutade vi. Jag pch Ida stack hem till henne, hon hämta pengar och danskläderna. sen gick vi till busshållsplatsen, vi fick sitta där och vänta ett bra tag -.-' Men sen tillslut så kom den, Amalia var på bussen oxå. Sen när vi gått av bussen så gick Ida och jag till McDonalds och fetta oss. Sen gick vi hem till mig och bytte om. Sen stack vi till dansen, mötte Sofia där. Sen börja dansen. Det var kul, men eftersom jag inte dansat på 3 veckor nu så var dt väldigt svårt att komma ihåg den! men dt funka väl ändå...

Nu ska jag gå och duscha,
ha det bra, jag kanske bloggar mera sen!
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0