Torsdag 19/3

heejj :)
Idag var Helena frisk, äntligen! :D

- teknik, jag fortsatte med mitt hus.
- resurs, slaaappt! vi satt o rita som vanligt.
- set, prata om klasskassan o sånt.
- idrott, vi fick göra vad vi ville, skit kul vare! 8D
- lunch, macka.
- spanska, usch, fyfan, dt är tråkit! -.-'
- matte, räkna lite, lyssna på musik, och läste typ en sida.

Sedan slutade vi. Jag stack till busshållsplatsen, på bussen mötte jag jenny d, victoria, Moa c och några till. iaf, väl hemma så åt jag en tallrik med flingor, och letade efter ett par mjukisbyxor, efter ett tag kom jag fram till att de låg i tvätten. Jag bytte sedan om, stack sedan till dansen, blev att dansa i leggings idag. Dansen gick väl okej, men alltså jag tappar bort mig, kan inte kerregrafin så bra, och usch. bara för jag varit borta så mycket... Iaf, dansen sluta vid halv sju. jag gick hem, lagom till maten. Det var lax och potatis, gott! :D Sen gick jag och duscha, efter dt satte jag mig och kolla på tv med mina föreldrar. och nu sitter jag här och bloggar, tänka sig ;)
men nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer.
Vi hörs,

Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0