Tisdag 31/3

heej ;)
idag äre tisdag. och dt börja som vanligt med sovmorgon till fem över nio 8D

- spanska, vi lyssna på musik, sjöng, översatte någon text i boken o sånt.
- so, vi börja med religon idag, döööött! -.-'
- lunch, jaa, macka idag igen.
- set, kakorna hade kommit så vi greja lite med dt.
- idrott, jag var ju inte med eftersom mitt finger är brutet så jag har gips över hela handen och handleden.

sen slutade vi. 20 över tre.jag mötte upp pappa vid matsalen, så gick vi o hämta kakorna som stod i kopeeringsrummet. så nu har jag 20 burkar kakor här hemma, och jag har en månad på mig att få allt sålt.
iaf, pappa skjuttsa hem mig (och kakorna xp). kom upp, satt o snacka med Fredrik(bror) och Jocke(brorsas kompis). och sen tog jag mig en tallrk med flingor. och så satte jag mig här.
jag orkar faktiskt inte skriva mer nu.
vi hörs!
Puss (a' <3


Kommentarer
Julia

jag har sålt alla mina :D

2009-03-31 @ 20:01:20
URL: http://juliamelin.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0