Tisdag 24/3

heejj :D
idag vare skola igen dåe, dt gick rätt fort faktiskt!

- spanska, höhö både jag och läraren kom typ tio minuter försent, eftersom vi åker med samma buss xp
- so, jobb med något häfte om ekonomi, och så gjorde jag läxan också 8)
- lunch, jag åt macka. tillsamans med Julia, Louise, Matilda, Felicia, Annika, Emma osv.. xp
- set, HAHA vi skulle redovisa det vi skrivit om personerna i ens grupp, och jag var med Matilda och Albin, vi hade även ritat små gubbar till, och dom gav alla ett gott skratt XD
- idrott, vi hade ''pinnar''. Och ska jag vara helt ärlig så tyckte jag faktiskt att dt var grymt kul! Vi fick lära oss en rätt enkel koregrafi, sen så hade vi typ trumpinnar till, och slog i takt och sånt xp Sen ''min grupps'' intro var skit bra ju vafan XD och alla kolla på mig då :O -.-'

Iaf, sedan slutade vi. och jag tog bussen hem, Annika var på bussen också. Sen väl hemma tog jag mig en macka och nu sitter jag här, helgen börjar närma sig, har en känsla av att den kommer bli riktigt rolig! :)
och imorron äre våffeldagen, och så slutar jag halv två också :D För vi har ingen so, men idrottsprofilen måste ju stanna xD
jaja, nu vet inte jag riktigt vad jag ska skriva mera,
men vi hörs! antingen lite senare eller imorron ;)

 Puss (a' <3


Kommentarer
amy

våffel stavas det xD

haha och jag kollade på dig sista gången när vi hade vårt egna "solo" så skit på dig. xD <3<3

2009-03-24 @ 17:41:48
URL: http://amysvensson.blogg.se/
Helena

Haha ordpolis amy! XD <33

Får man våfflor i skolan imorron då? :O

2009-03-24 @ 20:19:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0