stan med mamma .

hejj,
nu har jag precis kommit hem från stan med mamma,
jag köpte typ inget,
ett par skor, för mamma har slängt mina svarta med rosa skosnören, eller hon sparade snörena som tur var!
men iaf, dom är väl helt ok, dom funkar ;)
sen så köpte jag ett par converse skor, ett par rosa, fast mamma envisas med att jag ska få dom när jag fyller år, dels för att jag fick ett par andra skor, och för att dom var rätt dyra, och för att mamma säger att dt ändå är vårskor -.-'
mamma köpte också ett par skor, ett par vita lacost.
sen så köpte vi lite krämer och ansiktsvatten och sånt till mig, som förhoppningsvis tar bort alla mina finnar!
och så mat till kvällen,
sen gick vi hem.
nu sitter jag här,
kanske ska träffa Helena ett tag?
jag är iaf grymt hungrig, jag har inte ätit sen igår kväll..
ska äta mat snart.

men jag bloggar mer ikväll,
berättar mer om dagen xp
vi hörs!
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0