Söndag morgon.

hejj,
jag vaknade rätt tidigt idag faktiskt. vid 10 eller nått.
har ätit frukost och ska snart göra mig i ordning.
ska antagligen åka iväg till IKEA sen, med pappa och troligtvis mamma också. Fredrik kanske följer med också? nä men jag vet faktiskt inte. dt var grymt länge sen jag var där så dt vore rätt kul faktiskt! och jag behöver komma ut lite, har inte satt min fot utanför dörren på hela helgen..

jag tror jag behöver städa lite innan jag åker iväg.. eller iaf plocka undan alla kläder som ligger utslänga över hela mitt golv.

men jag orkar inte skriva mer nu.
vi hörs guys ;)

Puss (a' <3


Kommentarer
amy

min älskade datanörd. puss på dig <3

2009-03-15 @ 11:12:44
URL: http://amysvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0