Onsdag 25/3

heejj :D
dagen har gått skit fort faktikst!

- musik, vi spelade gitarr och sjöng, kulkul! :)
- engelska, först ett glosförhör med masser meningar man skulle översätta från svenska till engelska, och jag visst inte om dt, och jag var ju inte den enda som inte visste om dt direkt xp haha men iaf, dt gick väl hyffsat, 18/24 , rätt bra för att vara mig faktikst 8)
- mentortid, lika slappt som vanligt. Och kakorna vi ska sälja kommer om exakt en vecka, alla ska sälja 17 burkar var! :o
- engelska, egentligen har man ju svenska där, men vi hade engelska ist, för vi hade missat någon engelska lektion.. Vi lyssnade iaf på låtar, och sedan översatte dem.
- lunch, mötte upp Helena & Amy utanför träslöjde, stack sedan till matsalen, jag åt macka idag igen.
- matte, räknaräknaräkna..
- håltimme

Sen slutade vi. Halv 2 idag 8D för att so:n var inställd. Jag tog bussen hem, Matilda, Felicia, Haris, Philip och några mer satt också på bussen. Iaf, väl hemma så blev dt att börja med att plocka in och ut ur diskmaskinen. Sen hittade jag glass i kylen *muumms* Och så läste jag lite skvallertidning ;) Sen satte jag mig här, ska kolla lite på bdb nu hade jag tänkt, inte varit inne där sen i måndags eller nått xp
Men vi hörs imorron!

Puss (a' <3


Kommentarer
helena

fan era lektioner blir ju inställde jätte ofta :O

2009-03-25 @ 20:09:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0