Onsdag 18/3

äntligen vår!

Heejj allihopa :D
idag vare ju skola igen då. Helena var sjuk idag med, den lilla korven :@ Men jag älskar dig ändå (a) <3

- musik, vi spela gitarr typ hela lektionen, kuul! :)
- engelska, dött. Fast Felicia och jag satt ute i korredoren.
- mentortid, alltid lika slappt.
- svenska, höhö jag, Moa, Josse och Felicia satt i ett grupprum. Det var mest Moa som jobba xp
- lunch, jag mötte upp Amy vid träslöjden sen gick vi till matslalen, macka idag igen.
- matte, blev mest att lyssna på musik där asså xD
- so, nutidskryss och bänkflyttning.

Sedan slutade vi. Jag och Felicia gick tillsaman till busshållsplatsen, stod där o prata ett tag, sen kom min buss, jag sa hejdå till Felicia. Åkte hem, väl hemma tog jag mig en macka, läste lite SE&HÖR. sen satte jag mig här. just nu chattar jag lite med Linnea på msn, jag ska gå och läsa lite i en bok nu.
men vi hörs!

Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0