nu har jag fått en linda runt fingret (och handen)

nu har mamma precis lagt en linda på handen, som jag ska ha under natten.
hon lindade in lillfingret, och ringfingret som stöd. sen hela handen i princip.
dt här ska jag alltså sova med nu, och imorron bitti får jag väl linda om dt lite, så att jag har ett stöd när jag ska skriva och så (eftersom dt är på högerhanden). Men jag kanske får ta dt lite lugt med skrivandet, för jag kan knappt ta av och på mina egna kläder ju XD jag känner mig handikappad..

HAHAHAH HANDIKAPPAD xD bäst vafan XD

nej men seriöst, dt gör skit ont. och att skriva med en hand går riktigt långsamt.

och just dt ja.. jag skulle ju berätta om dagen.. men jag gör dt sen, jag orkar inte nu xp
bloggar sen igen,
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0