Måndag 30/3

hej hopp på er :D
jag är superglad idag, fast varför vet jag inte xp
Dagen började iaf med att gå upp vid tio, jag har ju kompledigt idag eftersom dt var öppethus i lördags.
jag åt frukost och gjorde mig i ordning. sen satte jag mig här ett tag. och kollade sedan ut genom fönstret och såg dt fina vädret! så jag stack ut till stan, var där i kanske två timmar. och jag kände mig tvungen att köpa någonting, jag ville inte gå ifrån stan utan att ha köpt någonting, så jag köpte två enkla linnen för 49 kr styck ifrån H&M. ett grått och ett cerist. Sen gick jag hem, åt mat. läste Okej tidningen jag fick i brevlådan idag. och sen satte jag mig här. resten utav familjen har kommit hem nu också, ingen lugn och ro längre! antar att vi ska äta kvällsmat snart. fan, jag är inte ett dugg hungrig! jaja.
just dt ja, förut kom Fredrik och sa att jag ska tillbaka till sjukhuset på torsdag. jag ska till ortopeden, och så ska dom rönka fingret också.

Men vi hörs,
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0