Måndag 23/3

hejj på er bitches 8D
skola idag igen, segt! och jag far på allmänt flumhumör hela dagen xp

- håltimme, svenskan blev intälld för att läraren kom aldrig.
- bild, vi hade finmotorik, och läraren sa att jag ''var som gjord för dt här'' haha ofta XD
- fysik, döööött! -.-'
- håltimme
- lunch, macka som vanligt xp
- so, egentligen skull vi haft engelska men läraren kom inte då heller.
- fucking prov, resten utav klassen fick sluta men jag var tvungen att vara kvar och göra ett svenska prov :O
Jag hatar henne, jävla spöke. :@

Sedan slutade jag iaf. gick till busshållsplatsen, där stod den långa Josse xD Och jag berättade min ilska för henne, gaha xp Sen kom Annika, Amy och Helena också. statte mig bak med 9orna och annika typ xp Sen kom jag på att Amy och Helena inte var där, sen kom jag fram till att de satt där framme, ska jag gick fram till dom ist ;)
Sen väl framme på stan, tänkte jag gå hem, men Helena och Amy tjata på mig att jag skulle följa med dom till Hakepi, så jag gjorde det. Åt lite där, sen gick vi omkring på stan, och jag har hittat ännu ett par klackskor som jag vill ha! <3 Fast dom kostar 500, och så mycket pengar har inte jag.... Iaf, sen gick vi hem till mig, kolla lite på youtube, sen flumma vi oerhört mycket. Sen så skulle dom hem, och jag skulle äta, dt var j'tte äckligt så jag åt typ ingenting :)
o så nu satte jag mig här, jag ska gå in i duschen snart.

Vi hörs ;)
Puss (a' <3


Kommentarer
amy

NEGERMJÖLK HAHAHAHA

2009-03-23 @ 20:25:47
URL: http://amysvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0