Måndag 16/3

heejj,
idag var dt måndag, och dt betyder skola. riktigt segt att gå upp, men skoldagen gick rätt fort ändå, även ifall Helena var sjuk! Linnea var också sjuk förresten..

- svenska, skulle jobba i grupp, jag var med Matilda. och så skulle vi skriva ut fakta om något land, Jag kommer inte ihåg vad dt var för land man skulle skriva om xp Men skrivaren gick sönder så för mig och Matilda blev dt inga papper utskrivna..
- bild, vi fortsatte med våra rum, och jag stannade kvar i typ.. tio minuter, en kvart(?) för att jag skulle bli färdig, jag känner mig duktig! 8)
- fysik, Helena var sjuk, dt blev tråkigare en vanligt. och jag fick vara med Ingalill och Mimmi när vi skulle laborera massor.
- håltimme, dt sög apbajs idag.
- engelska, jag och Matilda satt i korridoren och ''jobbade''
- so, höhö ska jag vara helt ärlig så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde xD men.. vi pratade lite typ.. tror jag xp

sen slutade vi. jag tog bussen hem. väl hemma så satte jag mig här och kolla lite på bdb. sen efter ett tag kom carro. och sen så somnade jag i min säng XD o så väckte dom mig för att jag skulle äta, maten smaka bajs! jävla svamp i :O blää!
så jag åt inget typ. Sen satte jag mig här, egentligen borde jag plugga lite so.
men vi hörs! ;D

Puss (a' <3



Dagens bästa:


Mattias kom ut ur ett klassrum när Matilda o jag satt ensamma i korridoren och ''jobbade''

Mattias: hörde ni dunket eller?
Matilda & jag: nä vadå, vad gjorde ni?
Mattias: Vi runka, till musik!
Sedan gick han in i hans klassrum igen. Och Matilda och jag brister ut i garv! fyfan vad kul dt var! XD
fast vi vet inte ifall han sa dt egentligen.. men dt lät som dt! xd HAHAHH


Kommentarer
mmaaaatildaaa

HAHAH, fettkuul! xD

älskardig gmn<3

2009-03-17 @ 16:42:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0