Lördag 28/3

heej :)
idag har dt varit jävla öppet hus i skolan, ski tråkit!
började klockan 9, mina föreldrar kom precis innan första lektionen började.
det var matte. vi körde lite kluringar och sånt.
sen var dt rast en tio minuter eller något.
och sen blev dt att gå ut, mina lärare delade upp alla föreldrar och elever i grupper, och så körde vi lite olika lekar och sånt.
sen var dt fika i matsalen.
och sist var dt engelska, då hade mina föreldrar gått hem 8)

sedan så ringde jag Linnea, prata lite med henne. sen tog jag bussen hem.
kom hem och åt mat.
sen satte jag mig i soffan och kolla på hockey med min pappa. och sen somna jag xp
haha, vakna iaf när christoffer kom hem.
nu ska jag snart åka hem till min syster och vänta på att Helena, Amy & Linnea ska komma :) <3
jag orkar nog inte blogga när jag kommer hem, men vi hörs imorron iaf!

Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0