helvete.

Jaa.
jag skrev ju för ett tag sen att jag var så glad att jag fått tillbaka min kamera och att den äntligen fungera.
och ja, jag är fortfarande glad över att min kamera fungerar!
men min mobil är trasig nu istället, dt gå nämligen inte ta kort med den!
fyfan, jag fattar inte vad jag gör för att lyckas med att klanta till dt hela tiden.
iaf, pappa sa ''Jag får väl prata med Telia då.. så får vi väl lämna in den på lagning också då''
jahopp, betyder dt att jag kommer vara utan mobilen skit länge nu eller? ;o
får se ifall jag över huvud taget vill lämna ifrån mig den..
fast jag får väl ha min gamla mobil ett tag isf ..



Och vet ni?
imorron börjar skolan ju -.-'
fyfan vad tråkit! Jag orkar verkligen inte!
Jag hoppas inte Sara säger att vi ska göra provet imorron, då kommer jag protestera! 8)

Och måndagar hatar jag! dt är så tråkiga lektioner, och vi slutar sent oxå!
Fast Helena och jag har ju håltimme precis innan lunchen :D
Efter skolan ska jag nog va med Louise Lejon, om jag orkar.
Men vi har väl bestämt så en liten stund åtminstone.

Nu är jag trött så jag ska gå och sova i min underbara säng (a)
hoppas inte min katt tar upp hela sängen inatt igen bara! höhö han är jobbig!
men söt är han! Och jag älskar honom :) <3

jaja,
Godnatt får jag väl säga dåra!
ska gå och tvätta bort sminket nu.

Puss (a' <3






Bilden är från i somras,
Mina älskade katter,
Doris & Gösta <3


Kommentarer
Helena

Gösta är ju inte så snäll precis -.- Kommentera min lite mer tycker jag (a'

2009-03-02 @ 19:04:59
URL: http://helenaekman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0