GRATIS SMS TILL ALLA!! 8D

heeeejj !
pappa har äntligen fixat Gratis sms till mig!
så från och med imorron 3/3 så får jag smsa 5000 sms helt gratis!
jag kommer smsa hela tiden, och ni som har mitt mobil nummer (om du inte har dt, så kommer du troligtvis inte att få dt heller! Men om jag känner dig eller iaf vet vem du är, men du ändå inte har mitt nummer, så kan du ju alltid fråga om dt!)
smsa som galningar till mig!
men så ni vet, eftersom jag har gratis sms nu, så kanske dt blir endel kedjesms, så ni är berädda på dt!
men dt är bara för skojs skull! ;)

Men nu ska jag gå och sova, för jag är lite trött faktiskt (a)
men vi hörs imorron!
och som sagt, SMSA SOM GALNINGAR! :D
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0