Fredag 27/3

heeeejj :D
idag är dt fin födelsedag, och dt var skola också, jag kunde inte skriva nånting idag.

- no-profilen, fast jag har bytt, så jag har resurs nu, utan lärare 8D
- matte, felicia fick skriva diagnosen åt mig, tack för att du hjälper till gumman (a)
- kemi, vi labba, eller jag behövde ju inte göra något xp
- biologi, vi fortsatte med kapitlet ''sex & samlevnad''
- lunch, jag åt inget idag, jag hade ju ändå ätit kanelbullar precis innan ;)
- svenska, vi diskutera frågorna om den där boken ''Eldens gåta''
- syslöjd, jaa, jag kunde ju inte sy eller nått idag så först fixa jag lite i tygskåpet sen kolla jag på när alla andra sydde xp

Sedan slutade vi. jag tog bussen hem, Harris, Calle och Magnus var på bussen också, satt o prata lite med dom, och busschaufören hade damp och skällde ut oss fast ci inte gjort nånting, coh skrek han hållkäften åt oss fast vi bara satt o prata helt normalt XD
iaf, väl framme på stan så mötte jag upp mamma, vi gick o tog en mysig fika på Linds, och jag måste säga att kaffe latterna med smak där är inge goda! dom smakar bara sött typ! -.-'
jaja sen efter dt så gick vi o handla lite till imorron. sen gick vi hem. nu sitter jag här, har precis pratat lite med Helena & Linnea i telefonen, eller dom skrek och garva mest, eftersom dom var på ett fruktansvärt flumhumör! xD sen så sjöng de för mig i telefonen också ;) men men, ikväll så ska jag sitta med familjen och kolla på Let's dance finalen. medans Amy bög ska på konsert ikväll! jag vill också på konsert, chemical vocation ju :<
jaja, imorron är dt öppethus först, sen på eftermidagen så ska jag till min syrra, så kommer Helena, Amy och Linnea dit vid 6, vi ska ha litefest för mig eftersom jag fyller år idag :) och på söndag kommer släkten, då får jag troligtvis träffa Alva, vilket var väldigt länge sen sist!
nu vet jag inte vad jag ska skriva mera. Vi hörs!
Puss (a' <3


Kommentarer
helena

HA DEN BÄSTA FÖDELSEDAGEN MIN ÄLSKLINGSBÖG! :D

2009-03-27 @ 19:34:48
Julia

grattis gumman!

2009-03-28 @ 07:53:46
URL: http://juliamelin.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0