från vitt till mörkgrått

hej, jag tänkte bara tala oom en sak för er,
som ni kanske märker så har jag ändrat färg på texten på rubriken nu (om ni inte ser dt så kan dt vara bra att ni trycker på uppdatera på eran webbläsare, då kommer ni nog se skillnaden). Man såg den knappt förut när texten var vit och så var dt jätte ljusrosa bakgrund!
mh.. jag tänkte bara berätta dt..
en till sak ja kan berätta, dt är att jag har väldigt tråkit!
trött är jag också, jag ska gå och sova nu tror jag.

Puss (a' <3


en bild får ni på köpet.

ojj, mitt öga har blivit blått ;o xD
bilden till höger tog jag på Kreta, 2008 <3



Kommentarer
Helena

Jag kommenterar (A) kul va?

2009-03-16 @ 19:16:51
URL: http://helenaekman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0