fest

Hej, jag har precis kommit hem från min syster, där jag hade min lilla födelsedags fest :)
dt var jätte trevligt!
vi åt tacos, chokladpudding med sprutgrädde ;), godis, chips, ostbågar och drack cocca cola och ramlösa (a)
och vi sjöng singstar, spruta grädde, gosa, prata, skratta och kolla på film. Jag tjöt även lite till filmen, och alla skratta åt mig.

Jag fick:
Av Helena:
- Patrik 1,5 dvdn (dt var den filmen vi såg)
Av Amy:
- en rosa t-shist med hello kitty tryck
- en stor hello kitty planch 8D

Av Linnea:
- ett turkost linne med tryck
- ett påskägg med godis



Tack för kvällen, dom bästa <3



Gos <3
amy håller för näsan på mig, fråga mig inte varför xD haha




Kommentarer
amy

HAHAHAH <33 älskar dig mäjtildur

2009-03-29 @ 12:19:35
URL: http://amysvensson.blogg.se/
Helena

Hahah! :D

Tack för igår älskling <3

2009-03-29 @ 13:51:19
URL: http://helenaekman.blogg.se/
Linnea

haha fett kul! :D

ilu! <3

2009-03-29 @ 14:54:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0