fan

jag har rätt stor ångest att jag inte pluggat till so-provet som jag har imorron, jag kommer få ig.
jag kan inte ett skit om dt, och jag seriöst orkar inte plugga till dt nu.
jag har lxm inte gjort någonting under dagen, glömt bort att jag ska ha prov helt enkelt, och dt ångrar jag stort.
imorron är dt svenska första lektionen och då ska vi ha varit klara med dom dära jävla frågorna om en bok som knappt går att läsa för att den är så dålig. men jag skiter i dom frågorna, jag orkar inte!
en bra sak är att jag har håltimme imorron :D
buuhuuu jag har engelska imorron också :'<
på tisdag ska jag träffa Carro efter skolan ^^ Vi ska gå på stan lite, och så skulle hon bjuda mig på fik ;)
tillbaka till imorron.. om dt inte är is eller snö imorron så ska jag nog vara duktig och springa eller gå (i rasktakt! ;D) runt ån, dt beror på lxm på hur trött jag är xp
men nu ska jag... gå och dö 8D
hejdåå,
vi hörs!
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0