Lördag 6/6 - Söndag 7/6

Hej! Jag har precis kommit hem från Motala. Grymt kul hade vi igår!
Vi åkte dit vid fem, var framme runt sex. Vi prata och så. Sedan var det dags för förrätt, som bestod av kräftor,räkor,bröd och någon sås. Gott men kladdigt! ;) Efter nån timme var det varmrätten, grillat och potatis i ugn, satski till det med. Efter maten gick jag och min kusin Alva ut en sväng. Tog en tur runt kanalen, fotografera och sånt. Sen var det dags för efterrätt, kladdkaka & glass. Mycket gott! Sen blev det studsmatta, prat och skratt. Runt tre ungefär så gick vi o la oss. Idag väckte pappa (och mina kusiners pappa) mig och alla andra vid halv tio-tio. Jag var skit trött men gick upp ungefär en halvtimme efter att de väckt mig. Vi åt frukost ute på altanen. Sedan bar det iväg hemmåt vid klockan halv tolv-tolv. Och jag satte mig här med en gång, jag kände att jag behövde blogga, eftersom jag kanske inte orkar blogga något mer sen idag, vi får se. Och jag vet, jag hade med mig datorn igår. Och den kom upp ett par gånger ur väskan, men mitt internet funkade inte.
Menmen, skit samma. Nu hade jag tänkt att bjuda på ett par bilder.


Vi tog ca 400 bilder, men de här fick räcka.
Och en sak jag vill säga, Alva och jag har alltid varit lite smått speciella!
Och sen varför det var mest bilder på mig är för att Alva hade kameran nästan hela tiden, hon tog alltså väldigt många bilder på mig.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0