Torsdag 11/6

Hej på er! :)
Avslutningen var skit värd idag. Dock rätt tråkit när alla småbarn sjöng samma låtar som varje år! ><
Sen efter avslutningen så käka jag jordgubbstårta hemma hoss min morfar och sen mötte jag upp Helena och Linnea, vi cyklade omkring och åkte hem till Linnea och käka glass :D sen skulle Linnea och Helena hem och äta hemma hos Linnea, och jag blev lämnad ensam :o haha xd Så jag stack till stan en stund, prova lite kläder och sånt. Sen åkte jag tillbaka till malmslätt och mötte upp Helena, vi tog bussen till stan igen. Köpte godis. Sen gick vi hem hit till mig, har precis packat klart till mig, jag ska ju sova hos Helena inatt med Linnea. Vi kommer ha det så jävla kul! :D vi är redan jävligt flum och dampar loss ;D snart kommer Linnea, vi ska typ till Vikingstad o sen hem till Helena och käka pizza (y)
Och jag kommer få träffa hennes farfar idag också, han värkar as snäll! :)
Inatt ska vi sova i tält och ha det riktigt mysigt. Men nu ska Helena få blogga lite ;) haha, vi hörs imorgon!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0