Torsdag 4/6

hej på er! Jag har inte hunnit blogga innan, men nu kommer det äntligen ;)

- Teknik, fixa lite med husen och landskapet
- Resurs, satt vid datorn och jobba med svenska.
- Set, städa skåpen
- Idrott, hade konan, men det var inte kul. Alla bara fuska och tjafsa hela tiden.
- lunch
- Spanska, kolla på en skit tråkig film. Jag somna. Och så fick alla veta vad dom skulle fått för betyg om han gett betyg, men vi får ju inga betyg det här året. Iaf, jag skulle fått MVG, men bara för att jag och Helena har pratat så mycket så lå jag bara på G -.-' Men han sa att om jag slutade att prata på lektionerna så skulle jag troligtvis få MVG sen i åttan 8D och han sa typ att trots att jag inte lyssnade på lektionerna så var jag väldigt bra, jag hade tydligen det i mig xD haha, men lite besviken på mig själv är jag för att jag pratat så mycket. Men det ska det bli ändring på i åttan minsann! ;)
- Matte, jag gjorde omprov. Och gissa vad jag fick för resultat? 11/12 , det är skit bra för mig! :D höhö. Det var lixom kapitlet om bråk! ;o

Sen slutade vi. Jag mötte upp Linnea. Vi tog bussen hem till mig. Just det, på bussen satt vi och asgarva åt en nörd som satt precis bakom oss. Fyfan vad kul det var! XD haha. Sen väl hemma hos mig så bakade vi chokladbollsmet och satte oss i mitt rum med den. Käka och plugga fysik. Det ska vara inlämnat imorron, och vi hann typ inte klart :s Fan, jag har ett svenska arbete som ska vara inlämnat imorron också! Jag är NÄSTAN klar. Sen när Linnea gått hem så slängde jag i mig lite mat, jätte snabbt. Sedan stack jag, mamma och brorsan upp till sjukhuset där pappa ligger och är dålig. Eller riktigt så dålig är han inte, han har fått en mega stor spik i handen, han har fått dropp o grejer. När vi varit där ett tag, lämnat grejer till honom och sånt så gick vi hem igen. Då var klockan runt nio. Satte mig här med en gång när jag kom hem. Och eftersom han ska sova över på sjukhuset inatt så betyder det att jag inte kommer komma upp imorgon! Jag kommer försova mig, och nej. Det är inte bra. Men det är ju alltid han som väcker mig på mornarna och gör så att jag kommer upp! Mamma är ju lixom ledig imorron, så hon kommer ju inte väcka mig! Jag får väl ställa 63821818 stycken klockor. CFast jag kommer stnga av dom i sömnen, så jag kommer inte komma upp iaf >< Skit samma, vi hörs imorron iaf!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0