Tisdag morgon

Hej på er! Jag har precis ätit frukost. Ska göra mig i ordning snart, min buss går om... en timme :s Men jag skippar spanskan idag, jag försov mig och jag vill inte komma in där när halva lektionen har gått eftersom det vasr prov idag. Men jag får göra provet på torsdag istället. Btw, vet någon om det ska bli soligt idag? jag tror faktiskt att det skulle regna, inte bra! Men iaf, efter skolan ska jag antagligen följa med mamma och pappa till IKANO och IKEA. De skulle köpa någon byrå o så. Jag kanske hittar klart mina avslutningskläder också, jag hoppas det!
Vet ni en sak? Jag kommer bara ha typ två lektioner idag, eller tre. Fast det brukar jag ha ifs xD hah.
Nej men nu måste jag faktiskt sminka mig. Eller måste och måste, min buss går ju som sagt om en timme. Men jag vill ju vara klar lixom. ;) Så vi hörs när jag kommer hem från skolan!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0