Tisdag 9/6

Luckan

Det började med att vakna vid åtta, även fast jag hade ställt min klocka på halv åtta! ><
Jag klädde på mig, sminka mig, platta håret lite, åt frukost och gick till Stora Torget, där mötte jag alla andra från skolan som skulle ha tipsprommenad. Luckan går nämligen till så att alla klasser har valat en grej som man vill köra, minigolf, freespygolf, tipsprommenad, innebandy eller simning (vi fick välja förra veckan). Jag valde ju som sagt tipsprommenad. Och sen så gör man sitt bästa, den klassen som vinner vinner en stoor kasse med godis. Efter luckan så har man ungefär två timmar på sig att göra vad man vill. Jag, Olivia & Josse gick på stan. Träffade på Moa & Jenny när vi satt och åt inne på McDonalds. Var med dom ett tag. Sen följade jag med Annika, Amy & Helena. Vi gick lite på stan, sen tog vi bussen tillbaka till skolan vid tjugo i ett. Kollade på innebandyfinalen i ca en halvtimme. Sen fick vi åka hem. På bussen var det helt jävla smockfullt. Så jag fick stå hela resan med min onda höft. haha. Kom hem för ett tag sen iaf. Jag har gått o haltat hela dagen, jag har så fruktansvärt ont i min höft -.-' Hoppas jag inte har lika ont på mtorsdag, då det är avslutning! För då kommer jag skämma ut mig totalt! ;o
Iaf, jag orkar inte blogga mera nu, vi hörs senare!

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Helena

Haha stackars mathilda. <3

Tack för länken förresten (: Avslutningen kommer äga!

2009-06-09 @ 19:57:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0