Tisdag 2/6

hej! Det känns så konstigt att det redan är Juni! Menmen, idag har det varit helt okej i skolan. Rätt kul faktiskit. Jag har ju inte varit med så mycket :s Fast det händer ingenting nu såhär de sista dagarna xp
Haha, men det var skönt med lite extra sovmorgon idag faktiskt! ;) Spanskaprov är inte så viktigt! xD
haha, när jag gått av bussen så kom Linnea och mötte upp mig. Vi lämna mina saker i skåpet, sen gick vi ut och satte oss i solen. (Senare uner dagen börja det regna)

- So, jag och Moa har tappat bort hela vårat arbete om Japan, så måste göra om det. Så vi började skriva ut ny fakta.
- lunch, jag satt bara i högstadiet och snacka med några.
- Set, pratade bara om vad som händer nästa vecka :)
- Idrott, jag var inte med. Jag har blåsor under hela fötterna. Så jag, Sofia och Moa, som inte heller var med stack tillbaka till skolan, efter att vi berättat till läraren varför vi inte var med. Där satt vi bara och snacka strunt.

Sedan slutade vi. Jag och några mer satt o väntade på Moa att hon skulle komma ut från sin kvarsittning. Sen tog vi bussen som gick kvart över tre. Dem gick på stan och jag stack hem. Satte mig här, har kollat runt lite på datorn. Snart ska jag åka till IKEA och IKANO med mamma, pappa och Carro. Jag tror vi skulle äta kvällsmat där också.
Jag kanske bloggar när jag kommer hem igen, jag får se om jag orkar, men framförallt om jag har någonting att skriva.

Kram
/Mathilda



En rätt gammal bild på mig och Linnea <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0