Shopping på stan med mammi

Hej!
Nu har jag precis kommit hem från stan. Jag fick köpt en body lotion, ett vitt baslinne, ett par nya svarta tights, en mascara och ett par svarta sleep-in skor. Och jag måste bara säga tack mamma, för att hon betalade allting (a)
Snart ska jag äta kvällsmat. Senare ska jag kolla på Allsång på skansen. Jag missade det förra gången tyvärr. Jag vet inte vad jag gjorde då. Kan jag ha varit i motala? Skit samma, jag hinner se idag iaf. Sånna program är typiskt bevis på min svennefamilj. Alla säger att jag är det bara för att jag tittar på program som Allsång på skansen och Melodifestivalen. Och åker på släktresa och har släktträff. Och okej då, jag kan väl hålla med lite. Haha xd
På tal om släktträff. Jag kunde inte gå på årets släktträff. Jag var ju hemma med mamma och Micke istället. Eller jag hade ju kunnat ta bussen dit, men det var väl lite latmasken som satt i. höhö.


Det var den här body lotion;en som jag köpte idag. Den rekomenderar jag verkligen! Man får värsta babyhuden.
139kr på Kicks. Fast idag när jag köpte den så var det rea, så den kostade bara 90kr. Den tycker jag att ni ska prova! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0