Måndag 22/6


Jag har redan lagt in den här bilden en gång, jag vet.


Hej!
Jag, Helena och Linnea skulle ju grillat och så idag, men det gick inte. Vi kunde inte sova hos Linnea, så vi tänkte att jag och Helena skulle åka hem på kvällen, men Helena kunde inte ta sig hem, så det blev aldrig så. Istället mötte jag upp Linnea på stan, vi gick och kolla i affärer och sånt. Åt lite på McDonalds också. Jag fick två t-shirtar köpt. En i stolek L så att jag kan ha den som en tunika, nu till sommaren tänkte jag :) Eller typ på stranden, bara dra över bekinin eller så :)
Linnea och jag var på stan till halv åtta-åtta ungefär. Sen sa jag hejdå till henne, och gick hem. När jag kom hem så bjöd pappa på glass, jag kunde inte låta bli. Jag menar, vem kan stå emot persikoglass med hallon på? ;o Skit gott var det!
Sedan kollade jag några minuter på Allsång på Liseberg. Skit tråkit var det, så jag gick och satte mig här istället.
Jag tror att jag ska sätta igång sims snart xp Haha, jag vet, jag är simsnörd xD höhö.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0