Måndag 15/6

Vid två tog jag bussen till Linnea. Vi satt först o nörda sims ett tag, sen gjorde vi pannkakor, och vi ääääägde! ;D
haha. Sen nör vi hade ätit klart så gick vi ut, satte oss vid rampen vid skolan och sjöng lite. Sen flumma vi vidare och var ute till halv nio ungefär, för då var det dax för mig att åka hem. Jag kom hem runt klockan nio.
Jag satte mig vid datorn med en gång, typiskt mig ;)
Alltså jag vet inte vad jag ska skriva mer. Total idétorka.
Jo, ni har väl inte glömt bort att jag är en utav de tio som är i final i Fashionbyelins tävling om Veckans blogg ?
Klicka här för att komma till det inlägget. Röstar gör du genom att skriva in min bloggadress som kommentar. Eller så kan du helt enkelt maila till [email protected]. Tack. (A)


Nu tänkte jag bjuda på ett par bilder från idag. Och eftersom Linnea och jag är väldigt speciella så är även vissa bilder väldigt speciella ;)



Kommentarer
Linnea

vi är så otroligt vacra o speciella! :D

älskar dej flummbarn!<3

2009-06-15 @ 21:50:47
Helena

Haha :D Vi måste va snart alla 3!



<3

2009-06-15 @ 22:32:40
Mathilda

Svar till Helena:



Ja det måste vi! <33

2009-06-15 @ 22:37:56
URL: http://mathildaelf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0