Lördag och sveriges nationaldag!

Hej på er!
Jag vaknade runt tolv idag, sen dess har jag stressat massor. Det börja med att äta frukost. Sen duscha jag, klädde på mig och sminka mig. Sedan stack jag och pappa iväg till stan. Vi skulle byta ett par leggings åt mamma, för att hon jobba. Vi bytte dom, sen gick vi en sväng in på JC eftersom det var rea där. Jag hitta ett par örhängen som jag tänkt ha på avslutningen, matchar cardiganen som jag ska ha, så dem köpte jag. Sen gick vi o kolla lite mer på stan, eftersom vi då fått igång shoppingsuget. Pappa handla en t-shirt och jag handla ett par svarta flipp-flopp också. Sen blev klockan för mycket så vi gick hem. Jag som tänkt köpa en bikini och ett par jeans shorts också.. Aja. Vi kom hem, tog lite kaffe och en bulle. Och nu satte jag mig här, jag tänkte att jag måste ju blogga lite innan jag åker iväg. Så ja. Jag måste packa nu, eftersom jag ska åka iväg till mina kusiner, och sova där inatt. Jag tar nog med mig datorn, så jag kan blogga lite när jag är där, om jag hinner/orkar dvs. Fast den följer nog med iaf, så får vi se ifall den kommer upp ur väskan eller inte! ;) haha.
Men nu måste jag packa, jag kommer hem imorgon. Och då bjuder jag antagligen på ett par bilder också!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0