Lördag 27/6

Hej allihopa.
Jag hinner tyvärr inte blogga ett så långt inlägg, men det blir iaf någonting. För jag känner att jag vart så dålig på att uppdatera de senaste dagarna.
Men mamma kom hem vid tre ungefär. Och någon timme efter kom Micke. Vi satte oss ute på balkongen och skrattade xd Sen ställde sig mamma och lagade mat, så länge sminkade han mig. Han är ju make-up artist. Trotts att jag och mamma har väldigt sketet smink så blev resultatet väldigt bra! Jag lägger ut bilder på det imorgon, jag har inte hunnit lägga in bilderna på datorn än. Men sen åt vi iaf. Och efter det sjöng vi singstar. Sedan kollade vi på Sommarkrysset. Sen blev det ännu mera singstar och skratt. Vid halv tolv eller nått så följde jag och mamma honom till busshållsplatsen, och jag hittade en kundvagn på vägen som dom körde omkring mig i. hahhah xD sen när mamma och jag kom hem så sjöng vi ett par låtar till på singstar. Och nu ska jag snart göra mig iordning inför sängen. Extremt trött är jag, även fast klockan inte är så mycket. Men jag har kommit på att man blir jäkligt trött utav 30 grader och vääääldigt mycket skratt. höhö.
Godnatt. Vi hörs imorgon!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0