Lördag 13/6

jag börjar med att säga,
FAN! HAG HAR TAPPAT BORT MIN SLADD TILL SYSTEMKAMERAN! :''''''<

iaf, idag vakande jag hos min farmor och farfar vid halv tio ungefär, i motala. Åt frukost, duscha och sminkade mig. Sedan stack jag, min kusin och farfar ner till stan. Alva och jag dumpade farfar och gick omkring i lite affärer o sånt, sen gick vi o kolla på nåra som kom i mål från vättenrundan o så. Sen tog jag och Alva bussen tillbaka till farmor och farfar. Åt mat, och min pappa hade kommit då. Pappa och jag åkte hem vid kvart över två ungefär, en jävla massa trafik var det ._.
När vi kom hem iaf så la jag mig o sov lite :s Jag var så jävla trött efter de här stressade dagarna! Men efter att ha sovit i en timme eller två så var jag pigg och gick och åt lite pasasallad, gott! :D satte mig här, och funderar över vart jag kan ha lagt kamerasladden :/  och eftersom jag inte hittar sladden så betyder det att ni inte får se några bilder från studenten. Och min lilla rosa kamera har Linnea hemma hos sig, så ni får inte se några bilder från den heller, som är från torsdags kväll. Ni får alltså inte se några bilder... Jag ska försöka få tag på Moa så att hon kan skicka några bilder från avslutningen.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0