Jag lever, jag lovar! ;D

Hej bloggen. Jag lever, jag har bara inte hunnit att blogga!
Men igår mötte jag iaf upp Linnea på stan. Och eftersom bäsa vi två är väldigt speciella, så fick vi en korkad idé att åka till Vikingstad. Så vi tog tåget dit, gick in på ica en sväng. Sen tog vi tåget tillbaka till Linköping. Hem till mig en sund. Packade mina saker, sen stack vi vidare till stan och handlade godis. Senare tog vi bussen in till Malmslätt. Vi åt mat ute på altanen, jätte god mat som Linneas mamma hade lagat. Sen var vi inne hela kvällen, åt godis och kolla på film och gjorde väldigt konstiga saker, ni vet sånt som 14-åringar inte brkar göra XD haha, men Linnea och jag är speciella! ;D
Vi somanade nån gång runt.. två kanske? jag har faktiskt ingen aning. Det blev inte så värst sent iaf. Ida vaknade vi vid klockan ett. Runt fem nångång stack vi ut på ''picknick''. Vi hade bakat krabelucker som vi hade med oss, och några goda kakor. Sen satte vi oss på en filt vid typ kyrkogården i malmslätt. Hade det jätte trevligt. Sen efter en stund cyklade vi till en lekplats, skojade lite där. Sen träffade vi Moa en stund. Vi solade och hade det revligt. Och sen vid åtta tog jag bussen hem. Och då spelade jag sims 3, jag har äntligen skaffat det! Super kul är det.
Nu ska jag kolla lite på bloggar, och bilddagboken. Men först hade jag tänkt att bjuda på ett par bilder från idag.


Linnea igår när vi väntade på tåget till Vikingstad


Picknick


Picknick


Sola


Solen, några träd, och någons fötter.


Sola. Och jag vet, jag gör en väldigt konstig min på bilden.

Kram
/Mathilda



Kommentarer
linnea

mathilda seriöst ja ser ut som en anka på bilderna påmej ;o

förutom den på mina fötter x)

hahabäst med dej gmn, vi är en aning speciella! puss<3

2009-06-25 @ 13:42:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0