Grattis på födelsedagen bästavän <3

Godmorgon!
Jag vaknade för en timme sen ungefär. Åt frukost och så. Idag har jag inga planer för dagen. MEn det är ju lika varmt och soligt idag så jag tycker att jag måste gå ut lite iaf. Ikväll vet jag iaf vad jag ska göra. För då kommer Micke hit (mammas kompis, som jag har skrivit en annan dag). Mamma och jag är nämligen ensamna hemma då, så vi tre ska sjunga singstar, äta god mat och ha det trevligt. Länge sen jag träffade honom nu!

Alltså jag känner att jag inte har ett skit att skriva mera nu. Förutom en sak som jag har glömt bort att säga. Helena fyller år idag! GRATTIS unge <3 Vi måste träffas snart, jag saknar dig massor!


Haha det här var typ den första bilden vi tog med varandra. Minns du vart vi skulle då? xD


Kram
/Mathilda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0