Godnatt 9 juni

Hej bloggen!
Jag har börjat få betydligt många fler besökare nu än vad jag hade förut, och det är jag riktigt glad över! :)
Just nu sitter jag här med en papperstuss i näsan och känner mig riktigt sexig asså, jag har näsblod, fyfan.
Förut så gick jag och pappa iväg och hämtade mitt legg, det hade äntligen kommit! Det var typ fyra veckor försenat, usch -.-'
Men nu har jag det iaf, så nu slipper jag använda passet ;D höhö.
Sen åt vi kvällsmat, pannbiff och färskpotatis. Och så hade jag tänkt att städa, men jag kom aldrig så långt, så jag måste hem imorron och städa, efter att jag varit en stund med Amy. Alltså kan jag dock inte va så länge med henne. Jag måste nämligen ha mitt rum städat tills på fredag, då min bror tar studenten. Typ hela släkten kommer hit då vafan! ;o Eller nej, inte riktigt. Men halva! + några till tror jag. Aja, jag får väl se till att ingen kommer in i mitt rum då! ;) haha.
Imorgon är det sista dagen, om man inte räknar med avslutningen då. Fast jag tror det kommer bli jobbigt för mig! Jag har nämligen inte bara ont i höften längre, utan det har typ spridit sig ner till knät, jag vet det låter konsigt, och sjukt patetiskt, men det gör ont som fan! Jag har ont från höften och äna ned till knät, på höger sida. Usch, fruktansvärt ont gör det. Och jag ser ut som en haltande get. Och vi ska gå stadsvandring imorron! Fast det blir nog inte så länge tror jag.
Och imorgon ska vi fika och äta på stan med klassen också. Eller man får gå vart man vill. Och alla kommer äta på McDonalds, fast inte jag. Jag vägrar, jag åt där idag, inte imorgon igen alltså! Fyfan.
Jag känner att det här har blivit ett rätt långt inlägg, om typ ingenting. Jag som bara hade tänkt att säga godnatt! xd
haha, vi hörs imorgon!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0