Godnatt 30 juni

Hej igen!
Jag har extremt tråkit. Jag funderar på att gå och lägga mig. Men nej, jag är inte ett dugg trött. Så jag får hitta på något annat. Spela sims 2 kanske. Nej, jag är inte sugen på det. Äta lite choklad kanske. Jag som har gått omkring o tjatat efter choklad hela veckan (okej det är bara tisdag idag xd). Sen i söndags ungefär. Idag köpte jag äntligen en liten chokladkaka. Gooooott. Nog om choklad. Statistiken har höjts nu under kvällen. Dock inte så mycket.
Vet ni? Det är extremt varmt inne i mitt rum. Jag svettas ihjäl vafan. Det är så äckligt att sova i den här värmen! Mina katter tycker att det är så varmt så att dom sover på golvet, för att det är för varmt i sängarna. Då är det varmt.
Och åter igen så talar jag väldigt osofistikerat. Men det brukar jag göra på kvällarna. haha.
Men vi hörs imorgon. Och jag säger godnatt redan nu, även om jag inte ska gå och lägga mig än. Men sov så gott i den här värmen nu allihopa! ;) Godnatt.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0