Godnatt 3 juni

Hej! Någon mer som sätt ''Vi hade i alla fall tur med vädret - igen'''? Jag såg den förut med pappa oc enligt mig så sög den verkligen! Jag gillade 1:an men den här, nej! Urkass film, den var extremt tråkig! Aja.. Min moster och hennes typ.. kille har varit här en sväng också. Jag fick choklad från Molde från dom. Eller från min moster. Det var fan länge sen jag var där! Det känns som ett år, men det har gått flera år ju! ;o
Men nu har jag precis duschat lite iaf. Ska gå och sova nu hade jag tänkt mig. Jag ska gå och hämta Gösta (katt), för jag vill att han ska sova med mig. Men ni får sova gått allihopa, så hörs vi imorgon! Kanske redan imorgon bitti.

Kram
/Mathilda



Aww, någon mer än jag som tycker att det här är världens sötaste bild typ?
Jag har försökt många gånger med att fånga på bild när Gösta gäspar, och äntligen! Jag tog den här bilden samma dag som jag köpte systemkameran.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0