Godnatt 28 juni

Jag ska gå och sova nu. Jag ska nog upp rätt tidigt imorgon. Duscha och sånt där. Sen vid två-halv tre så ska jag möta mamma, så ska vi till stan och förhoppningsvis shoppar vi lite då. Jag behöver iaf ett par jeans shorts (eller två ;)) och en bikini. Och ett par solglasögon också... Se om jag hittar något bra :)
Jag är inte ett dugg trött egentligen. Skulle kunna sitta uppe flera timmar till, men nej. Jag måste fan upp skaplligt imorgon! Jag sover fan bort hela mitt sommarlov! Inte bra!
Hoppas att jag kan somna nu. För att det är äckligt varmt i mitt rum, jag behöver en fläkt. hhuuuuu.
Jag verkligen hatar när det är så här äckligt varmt. Det är bara svettigt och äckligt. På kvällarna ska det vara svalt. Och på dagarna ska det vara sol och varmt. Gud vad jag klagar. Och jag har skrivit väldigt osofistikerat tycker jag. MEn skit samma. Jag kanske är lite trött trotts allt? -.- Godnatt iaf. Och sov gott!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0