Godnatt 2 juni

Nu ska jag gå och sova. Är extremt trött faktiskt. Fast jag tror jag ska läsa lite först, innan jag somnar.
Imorron är det ju skola igen, men det blir nog rätt slappt! Jag har ingen so på eftermiddagen så jag slutar dirket efter matten, dvs klockan halv två. Om jag har riktigt tur, så drar inte läraren över nått på tiden så att jag hinner med bussen som går 13.34. Så jäkla skönt att vara hemma vid klockan två för en gång skull! Eller hemma och hemma... Jag kommer gå och sola direkt när jag gått av bussen, sen ska jag gå på stan och kolla ifall jag hittar ett par snygga örhängen till avslutningen! :)
Undra om det är någon som vill följa med mig o sola imorgon!? Aja, jag ska sova nu iaf. Vi hörs imorron! Kanske på morgonen, annars när jag kommer hem från skolan/stan.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0