Godnatt 16 juni

Hej på er!
Jag tänkte bara blogga ett snabbt inlägg nu innan jag ska gå och lägga mig.
Till och börja med så vill jag bara säga att jag har haft besöksrekord idag, vilket jag tycker är väldigt roligt! :)
Och så vill jag bara fråga er om det är någon som vet hur man mobilbloggar? Jag skulle hemskt gärna välja veta det, så att jag kan blogga även fast jag inte är hemma. Tex nu i helgen när jag ska bort till Värmland.
Extremt tacksam för svar!
Annars tror jag inte att det var något mer som jag ville.
Jo, en sak som jag såg nyss när jag kikade in på min egna blogg var att jag har ju fasen samma linne på headern som jag hade på mig idag xd haha.
Jag ska iaf gå och lägga mig nu, och imorgon ska ja nog bara packa. Kanske sticka till stan och köpa ett par solglasögon också. Men vi hörs ju imorgon!  ;)

Kram
/Mathilda


Jag tänkte även bjuda på ett par bilder som jag tog idag innnan jag gick till stan.


Kommentarer
Jells

Söta bilder :)

2009-06-17 @ 11:17:03
URL: http://jellss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0