Fredag 26/6


Jag saknar Kreta något otroligt. Jag vill tillbaka, nu.

Hej på er!
Förlåt att jag inte uppdaterat bloggen någonting idag. Men mamma väckte mig iaf vid klockan tio idag. Jag gick upp och åt frukost ute på balkongen med mamma. Sen tog jag mig en dusch, och gick iväg till affären med mamma. När vi kom hem åt vi mat, sen stack mamma till jobbet. Då var jag duktig och plockade ut och in i diskmaskinen. Sedan satte jag mig o närsa sims, och det har jag gjort nu i typ två timmar. Jag har varit ensam hemma sen mamma gick. Eller min bror kom hem från jobbet vid tre eller nått, men han stack nästan med en gång. Han sa inte när han kommer hem, men jag tar fögivet att jag inte ska laga någon mat till honom, för han skulle tydligen grilla. Min pappa och andra bror är på Metal Town, snacka om att jag är avundsjuk! Skulle så gärna vilja vara där, men jag fick inte för mamma. Hon tyckte att jag hade för lite pengar för det.
Aja. Jag ska fortsätta att spela sims här i min ensamhet.


Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0