Ännu en bild från värmland

Jag snodde en bild från Alvas blogg som någon tog på oss när vi var ute i skogen igår.
Jag sitter och är väldigt het i gummistövlar och mjukisbyxor, sexigt värre! ;)




Imorgon ska jag sova över hos Linnea med Helena. Och innan det så ska vi grilla och ha det jätte mysigt! :)
Jag har saknat dom så oerhört mycket så det ska bli skit kul att äntligen träffa dom! Så puss på det!
Och just de jag, jag kollade på statistiken nyss, och den har sjunkit något frukansvärt! Vart har alla tagit vägen? :o
Jag hoppas verkligen att ni forts'tter kolla in här på bloggen nu när jag är hemma! För det är under de dagarna som jag varit i värmland som statistiken har sjunkit nämligen... Inte bra.

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Sannah

tack så jättemycket tjejen!! Hoppas du kikar in igen!

2009-06-21 @ 21:33:05
URL: http://saanzil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0