090616

God morgon på er!
Jag har precis ätit upp min frukost. Vaknade runt tio-halv elva idag, pga att min bror och min pappa klampade in genom dörren då, papap hade nämligen varit o hämtat upp honom i Jönköping, där han varit på DreamHack.
Och jag drömde världens sjukaste dröm inatt...
Jag har blivit skit försyld nu också, nyser hela tiden och jag kan knappt andas med näsan -.-'
Nu ska jag göra mig iordning, för jag ska träffa min syster på stan sen. Ta något att äta på Santini's och så. Jag hoppas att det är bättre väder idag, iaf lite sommarväder! ;)
Men vi hörs senare!

Kram
/Mathilda


Kommentarer
louise l.w fan <333333333

min brosa kom okså hem från dreamhack i dag

2009-06-16 @ 11:47:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0