090614

Hejsan! :)
Hade det här varit för ett par veckor sen så hade jag sagt ungefär såhär: Fan, idag är det söndag, och det innebär skola imorgon...    Typ så. Men nu behöver jag inte säga så på nio veckor! För det är ju sommarlooooooov! :D jag tror inte att jag har fattat det riktigt än. Jag kommer nog förstå det först när det blir soligt och varmt ute, så man kan sola, bada och äta glass hela dagarna. Gud vad jag längtar!
Och jag vet att jag inte varit så bra på att blogga de senaste dagarna, och så kommer det nog bli resten utav sommarlovet också är jag ledsen för. Men man har ju så mycket annat att göra när det är lov lixom! :)
På torsdag tex ska jag åka till Värmland, torsdag till söndag, och det blir blogg fria dagar! Eller torsdag och söndag lovar jag att blogga, iaf ett snabbt litet inlägg. (y)

Idag så vaknade jag vid tolv, åt frukost och satte mig här. Nu ska jag spela sims, dock inte sims 3, för det har jag inte köpt än... Men jag ska köpa det så småning om! För jag måste bara ha det alltså! ;o :D
Imorgon så ska jag träffa Linnea tror jag. Kanske nån mer? jag vet inte.
Jag har ingenting att skriva känner jag, utan bara skriver helt onödiga saker. Så nu ska jag spela sims.

Kram
/Mathilda




Kommentarer
amy

vi får va ngn gång innan du åker mäjtild :O

2009-06-14 @ 14:04:36
URL: http://amysvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0