090605

Hej! Jag hann inte blogga förut, hemma. Men bloggar lite kort nu istället.
Jag Sitter i skolan nu. Har resurs, jag gör det sista med min svenska uppsats. Den ska ju nämligen vara klar dag. Fysikarbetet ska också vara klar idag, hoppas att Linnea har med sig det till skolan nu! Jag ska gå och höra med henne snart. Men vet ni, idag är det min sista vanliga skoldag! Efter idag så är det helg, sen är det måndag, tisdag, omsdag som det bara är tipspromenad och minigolf och sånt (och förhoppningsvis bra väder!). Sen på torsdagen så äör det avslutning. Det är inte mycket kvar nu alltså! Jäklar vad 7an har gått fort! Hoppas att 8an blir lika rolig och bra, även om 9orna kommer sluta ;) haha, men vi hörs mär jag kommer hem från skolan, jag måste gå tillbaka till lektionen nu!

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Helena

Haha du äger ju på spanska :D

2009-06-05 @ 08:54:51
Helena

Det blir najs på stan idag <3

2009-06-05 @ 08:55:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0