090601 - Godnatt!

jag har fortfarande 37,6 i feber. Men jag kommer till skolan imorgon. Det börjar ju med sovmorgon, skönt! Visserligen bara en timme. Men alltid något! Jag har precis duschat och ska gå och lägga mig nu. Kanske läsa lite. Fast egentligen är jag extremt trött, även fast jag halvsov i badkaret med iskallt vatten och sedan när jag kommit upp därifrån somnade jag i sängen från klockan fyra till sju typ. Ändå är jag så trött så jag håller på att somna sittandes typ. Okej, kanske lite överdrivet. Men seriöst, visst har det varit varmt idag!? typ 25 grader. Jag hoppas att alla druckit lite mer än vad jag gjorde, jag mådde skit eftersom det ända jag druckit idag var ett glas coca-cola, och sen gick jag en ungefär en mil i typ 25 grader, i (typ) flippflopp -.-'  Inte det bästa om man säger så! Men sånt händer, när bussar går sönder.
Nej men nu måste jag gå ch sova, jag somnar på tanjentbordet annars! ;o
Sov så gott allihopa! Jag bloggar imorgon bitti, även fast jag inte kommer ha något att skriva om xp

Kram
/Mathilda




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0