Packning

Hej på er!
Nu har jag packat klart, och det går knappt att stänga min väska! Även fast jag själv tycker att jag har otroligt lite kläder med mig. Jag valde bort massor, men ändå så går det knappt att stänga väskan. Det är ju inte klokt! -.-'
Och städningen har jag inte kommit långt med, så det ska jag sätta igång med snart hade jag tänkt mig. Sen ska jag se ifall jag hinner läsa lite. Jag är bara på sidan 165, av 449. Jag som tänkt att jag skulle vara klar med den innan vi åkte, men så blev det inte. För jag har knappt haft någon tid till att läsa de senaste dagarna, och det har jag inte idag heller.

Tillbaka till packningen. Vad tycker ni är bra att ha med sig när man åker till landet? Något speciellt som ni alltid har med er kanske? Jag har packat det jag själv tycker är nödvändigast. Är det någonting som ni tycker att jag glömt att packa?

Jag glömde skriva dit byxor, leggings, gitarr, dator, systemkamera, kompaktkamera och böcker. Självklart packar mamma och pappa ner underhållning som singstar, kubb och boule.

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Lovisa

Svar: Okej, vad skönt! :) Ja det har jag en gång tyvär :/ Ha en fin kväll!

2009-07-24 @ 18:59:09
URL: http://lovisarosen.blogg.se/
Nathalie(:

Svar: Jag kom precis in :)

Vad för finnmedel?

2009-07-24 @ 21:03:46
URL: http://nobodyislikemee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0